Chip Tuning BMW Seria 5 F10/11 – 2010 – 2016 518D 143KM (1995cc)

Chip Tuning BMW Seria 5 F10/11 – 2010 – 2016 518D 143KM (1995cc)

Chip Tuning BMW Seria 5 518D 143KM (1995cc) F10/11 – 2010 – 2016

Seryjnie

Stage 1

Moc Maksymalna

143KM

220KM(+77KM)

Maksymalny moment obrotowy

360Nm

440Nm (+80Nm)

Modyfikacja oprogramowania sterownika Bosch EDC17 (1600 bars rail system only) / Bosch MDG1_MD1CP002 BMW Seria 5 wykonywana jest bez fizycznej ingerencji w elektronikę silnika, Programowanie odbywa się poprzez złącze OBD pojazdu.

Przyrost mocy rzędu 77KM możliwy jest tylko dzięki optymalizacji oprogramowania przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa w ekonomicznych warunkach eksploatacji.

W zależności od życzenia klienta i ewentualnych zmian mechanicznych silnika B47D20A lub przeniesienia napędu dostosowujemy indywidualnie parametry finalne, wartości Stage 1 dają pogląd rezerwy mocy pozostawionej przez producenta na seryjnej mechanice.

Chip Tuning – opcje dodatkowe dla silników diesla:

  • Wyłączenie EGR
  • Usunięcie DPF
  • Usunięcie SCR Adblue
  • Wyłaczenie/usunięcie klap wirowych
  • Ogranicznik prędkości
  • Launch control

Chip tuning BMW Seria 5 518D 143KM (1995cc)

wykonujemy z wykorzystaniem obciążeniowej hamowni podwoziowej VT2/B1 Cały proces potwierdzony jest wykresami mocy i momentu obrotowego