Chip Tuning BMW Seria 5 F10/11 – 2010 – 2016 518D 143KM (1995cc)
Chip Tuning BMW Seria 5 518D 143KM (1995cc) F10/11 – 2010 – 2016
Seryjnie | Stage 1 | |
Moc Maksymalna | 143KM | 220KM(+77KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 360Nm | 440Nm (+80Nm) |
Modyfikacja oprogramowania sterownika Bosch EDC17 (1600 bars rail system only) / Bosch MDG1_MD1CP002 BMW Seria 5 wykonywana jest bez fizycznej ingerencji w elektronikę silnika, Programowanie odbywa się poprzez złącze OBD pojazdu.
Przyrost mocy rzędu 77KM możliwy jest tylko dzięki optymalizacji oprogramowania przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa w ekonomicznych warunkach eksploatacji.
W zależności od życzenia klienta i ewentualnych zmian mechanicznych silnika B47D20A lub przeniesienia napędu dostosowujemy indywidualnie parametry finalne, wartości Stage 1 dają pogląd rezerwy mocy pozostawionej przez producenta na seryjnej mechanice.
Chip Tuning – opcje dodatkowe dla silników diesla:
- Wyłączenie EGR
- Usunięcie DPF
- Usunięcie SCR Adblue
- Wyłaczenie/usunięcie klap wirowych
- Ogranicznik prędkości
- Launch control
Chip tuning BMW Seria 5 518D 143KM (1995cc)
wykonujemy z wykorzystaniem obciążeniowej hamowni podwoziowej VT2/B1 Cały proces potwierdzony jest wykresami mocy i momentu obrotowego