DPF / EGR

Usuwanie DPF EGR Łódź


Oferujemy zarówno naprawy systemów ekologicznych  jak i całkowite usuwanie DPF FAP EGR Adblue. Stosowane przez nas alternatywne metody redukcji emisji spalin (programowe i techniczne) Pozwalają spełniać warunki techniczne dopuszczenia pojazdów do ruchu nawet po pozbyciu się zbędnego balastu.
Miernik przejrzystości spalin (dymomierz) Hartridge YDA309 używany przez nas jest znacznie bardziej zaawansowany niż urządzenia w które wyposażona jest policja czy stacje kontroli pojazdów. Służy nam głównie do kontroli poziomu dymienia podczas jazdy (podczas pomiarów obciążeniowych na hamowni)
Jednak na życzenie możemy po operacji usunięcia DPF dokonać pomiarów w trybie wymaganym przez ustawę – na postoju bez obciążenia
Poziom dymienia przed/po usunięciu DPF obrazuje ten film: (w testowym samochodzie usunęliśmy DPF i podnieśliśmy moc)

EGR Exhaust Gas Recirculation Recyrkulacja Spalin

W silnikach spalinowych technika dostarczania gazów spalinowych ponownie do komory spalania celem zmniejszenia emisji tlenków azotu

Wady EGR

Zwiększenie zużycia paliwa
Zanieczyszczenie kolektora dolotowego i kanałów głowicy sadzą, niedopalonym olejem napędowym i silnikowym
Zwiększenie emisji cząstek stałych
Zwiększenie ilości żrących substancji dostających się do oleju
Z powodu zwiększonego generowania cząstek stałych podczas pracy EGR stosuje się filtry cząstek stałych

DPF – Diesel Particulate Filter

FAP – filtre à particules

Filtr ma za zadanie zatrzymanie cząstek stałych (w teorii sadzy a w praktyce nagaru i innych czastek powodujących jego nieodwracalne zapełnienie) oraz dopalenie ich w procesie regeneracji

Wady DPF:

Zmniejszenie sprawności objętościowej silnika
Znaczne zwiększenie zużycia paliwa
Rozrzedzenie oleju silnikowego olejem napędowym co prowadzi do awarii wymagających naprawy głównej silnika

Dla wspomagania procesu recyrkulacji spalin stosuje się przepustnice dolotu i klapy dławiące w kanałach kolektora dolotowego TVA

Wady:
Wycieki, częste awarie
W przypadku uszkodzenia (skruszenia) klap kolektora dolotowego poważne awarie turbosprężarki

Jesteśmy przedsiębiorstwem, które oferuje usuwanie DPF Łódź. Sam filtr DPF FAP jest tylko w teorii odpowiedzialny za redukcję cząstek stałych. Kłopotliwy system  DPF FAP można zastąpić odpowiednią modyfikacją oprogramowania dzięki czemu pojazd nadal spełnia normy zadymienia a jednocześnie nie jest wyposażony w bardzo awaryjną i często problematyczną część. Filtr cząstek stałych w wielu przypadkach może bowiem ulec awarii i właśnie z tego powodu warto postawić na nasz serwis. Zatrudniamy specjalistów, którzy posiadają wiedzę na temat filtrów cząstek stałych i są oni w stanie bardzo sprawnie je usuwać. Korzystając z najlepszej jakości części oferujemy w krótkim czasie usługi serwisu i zmiany filtra. Naprawdę warto zainteresować się zatem naszą ofertą i skorzystać z nich. Pozbycie się DPF FAP daje świetne rezultaty i nie wpływa na gorszą pracę pojazdu.

Programowe usuwanie filtra cząstek stałych DPF FAP EGR Adblue SCR 

Sterownik wtrysku monitoruje na bieżąco wiele parametrów związanych z oczyszczaniem spalin, filtrem cząstek stałych, katalizatorem SCR, recyrkulacją  więc usuwanie filtra, usuwanie adblue czy wyłączenie EGR to przede wszystkim zmiana w oprogramowaniu dezaktuwująca ten monitoring. Wyklucza to negatywne reakcje ECU związane z kontrolą systemów.

Czym jest EGR i jakie są jego największe wady?

EGR to zawór, który ma na celu zmniejszenie produkcji tlenków azotu produkowanych przez pojazd. zastosowanie EGR wumusza jednak wykorzystanie filtrów  DPF FAP by zachować normy emisji cząstek stałych. Takie rozwiązanie posiada  wady i prowadzi do problemu nawet, gdy zawór jest nowy. Przede wszystkim zawór bardzo często ulega awarii, zwiększa zużycie paliwa w pojeździe, prowadzi do spadku mocy i problemów z silnikiem. Tak zwana regeneracja czyli po prostu czyszczenie elementów systemu to półśrodek gwarantujący powrót problemu w krótkim czasie. Obecność filtra cząstek stałych jest bardzo często wymagana przez normy homologacyjne obowiązujące  producentów, użytkowników obowiązują jedynie przepisy definiujące normę zadymienia. Jesteśmy w stanie filtr cząstek stałych zastąpić programowymi sposobami na ograniczenie emisji spalin w pojeździe, które nie obniżają jego mocy tak jak filtr DPF. 

Najważniejsze wady filtrów cząstek stałych

Wady filtra DPF FAP są powszechnie znane i zauważane przez bardzo wiele osób. Filtry DPF przede wszystkim często ulegają awarii, a dodatkowo negatywnie wpływają na pracę silnika. Obecność filtra cząstek stałych zmniejsza sprawność silnika, proces regeneracji filtra wpływa na większe zużycie paliwa, a nawet może doprowadzić do uszkodzenia silnika. W przypadku awarii filtra cząstek stałych spowodowanych naturalnym zużyciem silnika nawet wymiana filtra na nowy nie gwarantuje pozbycia się problemów 

Korzystna oferta dla wszystkich

Nasz serwis oferujący usuwanie filtra DPF to znakomity wybór i szeroki wybór usług. Nawet nowoczesne filtry cząstek stałych DPF nie są bardzo trwałe. Każda osoba nie chcąca korzystać z filtra DPF powinna wybrać naszą ofertę. Usługi pozbycia się filtra dpf fap są naprawdę korzystne i realizowane przez specjalistów, a do ich zastąpienia używamy katalizatora obecnego w samochodach. Pozbycie się filtra FAP DPF to mnóstwo korzyści i lepsza praca auta przez co nasza usługa jest korzystna. Polecamy skorzystanie z naszych usług. Nasze usługi na usunięcie filtra cząstek stałych DPF FAP są naprawdę korzystne.  “Regeneracja” za pomocą czyszczenia, mycia, prania, przepalania, wiercenia, wstawiania siatki ogrodzeniowej, katalizatorów, strumienic etc. nie daje możliwości przywrócenia zużytej części do sprawności. Zawsze dbamy o to, aby naprawy były przeprowadzane przez najlepszych ekspertów. Osoby z odpowiednimi kompetencjami, które rozwiążą każdy problem. Każda nasza usługa jest realizowana przez ekspertów i z tego powodu warto postawić na naszą firmę. Gwarantujemy komfortowe użytkowanie samochodów. Postawienie na usługi naszego serwisu sprawia, że i ty możesz bardzo wygodnie przemieszczać się autem.